Aylık Prim ve Hizmet Belgesi" nin Birleştirilmesine İlişkin Önemli Duyuru

08.03.2017

Muhtasar Beyanname ile Sigortalı Sayılan Kişileri Bildirmekle Yükümlü Olanlar Tarafından Sosyal Güvenlik Kurumuna Verilmesi Gereken "Aylık Prim ve Hizmet Belgesi" nin Birleştirilmesine İlişkin Önemli Duyuru!.



       Vergi kanunlarına göre verilmesi gereken "Muhtasar Beyanname” ile 5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu Madde 4/1-a kapsamında sigortalı sayılanların bildirildiği "Aylık Prim ve Hizmet Belgesi”nin birleştirilmesi sonucunda oluşturulan "Muhtasar ve Prim Hizmet Beyannamesi”nin verilmesine ilişkin usul ve esasların belirlendiği 1 Sıra No.lu Muhtasar ve Prim Hizmet Beyannamesi Genel Tebliği, 18 Şubat 2017 tarihli ve 29983 sayılı Resmi Gazetede yayımlanmıştır.

 

Tebliğin yayımı tarihinde yürürlüğe giren Geçici 1 inci maddesine göre, elektronik ortamda verilmesi gereken "EK-8:Vergi Kimlik Numarası ile Sosyal Güvenlik Kurumu İşyeri Sicil Numarasının Eşleştirilmesine İlişkin Bildirim” İnternet Vergi Dairesi (www.intvrg.gib.gov.tr) adresinde bulunan "Diğer Bildirim ve Bilgi Girişleri” menüsünde yer almaktadır. Bildirimin en geç 31.03.2017 Cuma günü saat 23.59’a kadar, 340 Sıra No.lu Vergi Usul Kanunu Genel Tebliğinde belirtilen usul ve esaslar doğrultusunda gönderilmesi gerekmektedir. Konu ile ilgili gerekli bilgilere http://www.gib.gov.tr/muhtasar-beyanname-ile-sigortali-sayilan-kisileri-bildirmekle-yukumlu-olanlar-tarafindan-sosyal adresinden ulaşabilirsiniz.

Yorum Yaz

E postanız yayınlanmayacaktır. Tüm alanlar mecburidir